ვერცხლის ქუჩაზე მდებარე, 21 ნომრიანი სასტუმრო, ტერასით და ძველი თბილისის შესანიშნავი ხედებით, "Silver 39 Corner Hotel" აცხადებს ვაკანსიას დღის ცვლის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი (2 დღე მუშაობა 2 დღე-ღამე დასვენება. სამუშაო საათები: 09:00 – 21:00) ანაზღაურება: 850 ლარი.
მიმღების თანამშრომლის ძირითადი ფუნქციები იქნება:
სტუმრის მიღება და რეგისტრაციის პროცედურის წარმართვა
სტუმრის შესახებ ინფორმაციის პროგრამაში ასახვა
სტუმრის მიერ გადასახდელი/გადახდილი თანხების აღრიცხვა და გადახდების მუდმივი კონტროლი
შემომავალ ზარებზე პასუხი და ზარის გადამისამართება
სასტუმროს ფასების და მომსახურების შესახებ სტუმრებისთვის სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება
სტუმრის ბარათის შემოწმება პრეავტორიზაციისთვის
ელექტრონული გასაღების რეგისტრაცია/გაუქმება
გაყიდული და გასაყიდი ოთახების მართვა პროგრამაში
სერვისთან დაკავშირებული, სტუმრის ყველა მოთხოვნის უზრუნველყოფა
დასუფთავების დეპარტამენტის ინფორმირება Check-in და Check-out -ზე;
დასუფთავების დეპარტამენტის ინფორმირება მასზედ, რომ ნომერი გათავისუფლდა და საჭიროებს დალაგებას
მიმღების სივრცის სისუფთავისა და წესრიგის კონტროლი
სამუშაოსთან დაკავშირებული სხვა მითითებების შესრულება
მიმღების თანამშრომლის პოზიციაზე ძირითად მოთხოვნებს წარმოადგენს:
უცხო ენების (ინგლისური, რუსული) სრულყოფილად ცოდნა
აუცილებელია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (მინიმუმ 6 თვე)
სასურველია პროგრამა ,,FIDELIO’’ს ცოდნა
ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი
გუნდური მუშაობის უნარი
თუ აკმაყოფილებთ ზემოთ მოცემულ მოთხოვნებს, გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: hotel@silver39.ge გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება.