სერვის მენეჯერი
თარიღები:
22 დეკ - 27 დეკ
მდებარეობა:
თბილისი
კატეგორიები:
სასტუმრო/რესტორანი/კვება 
ქვეკატეგორიები:
სერვისის მენეჯერი
დასაქმების ფორმა:
სრული განაკვეთი
ენები:
ინგლისური
აღწერა:
სასტუმროთა ქსელი “Ambassadori” – „ამბასადორი“   აცხადებს ვაკანსიებს თბილისში არსებულ რესტორანში „Mozaiko” _ში  შემდეგ პოზიციაბზე : სერვის მენეჯერი
 
დეპარტამენტი:  კვებისა და სასმელების დეპარტამენტი
ანგარიშვალდებულია   F&B მენეჯერის წინაშე

ფუნქცია-მოვალეობები  
  • რესტორნის სამუშაო პროცესის ზედამხედველობა და კოორდინირება;
  • სერვისში მომუშავე პერსონალის სწორი და ეფექტური მართვა;
  • პერსონალის დატრენინგება და მათ პროფესიულ ზრდაზე მუდმივი ზრუნვა;
  • მენიუში არსებული კერძების და სასმელების შემადგენლობების, დამზადების წესის, შეხამებისა და გასაყიდი ფასების სრულყოფილად ცოდნა;
  • სტუმართან მუდმივი კომუნიკაცია და მის კმაყოფილებაზე ზრუნვა;
  • რესტორნის პროგრამისა და სალაროსთან მუშაობის პრინციპების ცოდნა;
  • სერვის პერსონალის გარეგნობის სტანდარტის დაცვის კონტროლი;
  • დარბაზის სისუფთავის კონტროლი;
  • ინვენტარის მონიტორინგი;
  • სამზარეულოს პერსონალთან კოორდინირებით კერძის დროული მომზადების, პრეზენტაციის, ხარისხის და თანმიმდევრულობის კონტროლი;
  • სამუშაო პროცესის შედეგების ანალიზი და შესაბამის უფლებამოსილ პირთან რეგულარული რეპორტინგი.

საჭირო უნარები :
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • ინგლისური ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ღამის ცვლებში მუშაობის უნარი;
 
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: hr@ambassadori.com
გისურვებთ წარმატებას!