მიმღების ადმინისტრატორი
თარიღები:
06 ნოე - 05 დეკ
მდებარეობა:
თბილისი
კატეგორიები:
სასტუმრო/რესტორანი/კვება 
ქვეკატეგორიები:
ადმინისტრატორი (HoReCa) მიმღები (Front Office)
დასაქმების ფორმა:
სრული განაკვეთი
ენები:
ინგლისური რუსული
აღწერა:
სასტუმრო ქუმლი აცხადებს ვაკანსიას მიმღების ადმინისტრატორის პოზიციაზე

მიმღების ადმინისტრატორის ძირითადი ფუნქციები
  • სტუმრის მიღება და რეგისტრაციის პროცედურის წარმართვა.
  • ვიზიტორის სასტუმროს მართვის სისტემაში რეგისტრაცია და გადახდის ოპერაციების წარმოება სასტუმროს პროცედურების მიხედვით.
  • ჯავშნების მიღება ტელეფონით, ელ-ფოსტით, ასევე სასტუმროს ვებგვერდის მეშვეობით.
  • ჯავშნების მართვა სასტუმროს ჯავშნების სისტემაში და Booking.com-ზე,OSTROVOK-ზე,Airbnb
  • სასტუმროს ფასების და სერვისების შესახებ სტუმრებისთვის სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება.
  • შემოსული სატელეფონო ზარების და ელფოსტის მიღება და მომხმარებლისთვის შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება.

მიმღების ადმინისტრატორის პოზიციაზე ძირითად მოთხოვნებს წარმოადგენს:
  • ინგლისური ენის ცოდნა.რუსული ენის ცოდნა.
  • დამატებითი უცხო ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება .
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი.

გრაფიკი შეთანხმებით

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ელფოსტაზე: lado.qavtaradze@yahoo.com
ელ-ფოსტის სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: სასტუმროს ადმინისტრატორი.