სერვის მენეჯერი
თარიღები:
23 აპრ - 22 მაი
მდებარეობა:
თბილისი
კატეგორიები:
სასტუმრო/რესტორანი/კვება 
ქვეკატეგორიები:
სერვისის მენეჯერი
დასაქმების ფორმა:
სრული განაკვეთი
ენები:
ინგლისური რუსული
აღწერა:
„წისქვილი ჯგუფი“  ტრადიციული ქართული გემოების,  ატმოსფეროსა და კულტურის ერთობლიობაა, რომელიც 2002 წლიდან მასპინძლობს სტუმრებს თბილისში წარმოდგენილ სამ სხვადასხვა ლოკაციაზე. წისქვილში შექმნილი გარემო,  თავს გვახვევს ნოსტალგიურ განწყობას და პირდაპირ ასოცირდება იმ ტრადიციებთან, რაც წლების განმავლობაში ქმნიდა ფაქტობრივად ბრენდად ჩამოყალიბებულ - „ქართულს“. ამის პარალელურად, არ ჩამორჩება თანამედროვე ტენდენციებს და ყველა გემოვნების მომხმარებელს სთავაზობს საგულდაგულოდ მოწყობილ კუთხეს.  კომპანიას არსებობის დღიდან დამსახურებულად აქვს მიღებული ჯილდოები მისი ხარისხისა და სტუმარ-მასპინძლობის დამსახურებით (Golden Brand Award 2005-2012, International NBR Award, Tripadvisor Certificate Of Excellence Winner 2019 და სხვა..)

მოხარულები ვართ გაცნობოთ, რომ „წისქვილი ჯგუფის“ დიდ გუნდში გვაქვს სერვის მენეჯერის ვაკანტური პოზიციები. 

სამუშაო ლოკაცია: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: სრული
ბენეფიტები: კვება, კორპორატიული ნომერი.

  • ობიექტის ყოველდღიური სამუშაო პროცესის კოორდინირება;
  • ობიექტზე მიმდინარე პროცესების მუდმივი მონიტორინგი;
  • ობიექტზე დასაქმებული პერსონალის მართვა;
  • ობიექტზე დასაქმებული პერსონალის სამუშაო დროის აღრიცხვა სპეციალურ ტაბელში;
  • პირდაპირ და არაპირდაპირ დაქვემდებარებული პერსონალის მიერ შესრულებული სამუშაოს ყოველდღიური მონიტორინგი, შედეგების შესახებ ფილიალის მენეჯერის ინფორმირება, საჭირო ზომების მიღება;
  • სამზარეულოს პერსონალთან მჭიდრო კომუნიკაცია მიმდინარე პროცესებთან დაკავშირებით;
  • პრაქტიკანტების ადაპტაციის პროცესის სწორად წარმართვა;
  • საუკეთესო სერვისის შეთავაზების მიზნით მჭიდრო კომუნიკაცია მომხმარებელთან, შდეგად, მიღებული შეფასებების განხილვა პერსონალთან შემდგომი რეკომენდაციების გაცემის მიზნით;
  • მომსახურების სტანდარტების მკაცრად დაცვის უზრუნველყოფა;
  • ჯავშნების მიღებისა და დაგეგმვის კოორდინირება, უხარვეზოდ შესრულების მონიტორინგი;
  • მიმდინარე ღონისძიებების პროცესის მონიტორინგი და აქტიური ჩართულობა;
  • მჭიდრო კომუნიკაცია კომპანიის ხარისხის, შრომის უსაფრთხოებისა და სურსათის უვნებლობის დეპარტამენტთან, მათი მხრიდან მიღებული მითითებების/რეკომენდაციების შესრულების პროცესის  შესრულების მონიტორინგი;
  • HACCP-ის სისტემისა და შრომის უსაფრთხოების სტანდარტების შესრულების მონიტორინგი;
  • ობიექტის სრულ პერიმეტრზე(გარე/შიდა სივრცეები) არსებული ინფრასტრუქტურის, მოწყობილობებისა და დანადგარების გამართულად მუშაობის მონიტორინგი, ექსპლუატაციის წესების დაცვის მონიტორინგი;
  • უშუალო ხელმძღვანელისაგან მიღებული სხვა მითითებების შესრულება კომპეტენციის ფარგლებში. 

აუცილებელი მოთხოვნები:
  • აუცილებელია სარესტორნო სფეროში მუშაობის მინიმუმ 6 წლიანი გამოცდილება;
  • აუცილებელია სერვის მენეჯერის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • აუცილებელია საშუალო ან დიდი მასშტაბების გუნდის მართვის გამოცდილება;
  • აუცილებელია მომსახურების სტანდარტების მაღალ დონეზე ცოდნა.
  • აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
  • MS Office პროგრამებში მუშაობის პრაქტიკა;

თუ თვლით, რომ თქვენი გამოცდილება და უნარ-ჩვევები შეესაბამება ვაკანსიის მოთხოვნებს და ამავდროულად გსურთ შემოუერთდეთ „წისქვილი ჯგუფის“  პროფესიონალთა გუნდს, გადმოგვიგზავნეთ  რეზიუმე ელ. ფოსტის მისამართზე hr@tsiskvili.ge და სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. 
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ რეზიუმეს გადმოგზავნით, თქვენ აცხადებთ თანხმობას კომპანიის მიერ თქვენი პირადი და პერსონალური მონაცემების დამუშავებაზე.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. 
გისურვებთ წარმატებებს!
მსგავსი განცხადებები
ცვლის მენეჯერი

Subway


12 აპრ - 11 მაი

მენეჯერი

SHANS SLOT CASINO


10 აპრ - 07 მაი

მიქსოლოგი

Holiday Inn


02 მაი - 31 მაი

ობიექტის მენეჯერი/სერვის მენეჯერი

ჩემო კარგო


15 აპრ - 14 მაი

სამზარეულოს ჯუნიორ სუპერვაიზერი

SKA


11 აპრ - 10 მაი